HTML

Reptéri Lakos

Irány Európa, repülővel. Remélhetően hasznos beszámolókat olvashatsz a Reptéri Lakostól a reptereken, ahol megfordult, légitársaságokról, amikkel utazott. Tarts velünk.

Linkblog

Iratkozz fel


Add to Google

Add to netvibes

Subscribe in Bloglines

Írjál te is

Ha szeretnél te is írni a blogra, nem kell mást tenned, mint regisztrálni a blog.hu rendszerébe, és a regisztrált emailcímet nekem elkuldeni. Ha térképen szeretnéd cikkeidet megjeleníteni, akkor a Reptéri Lakos honlapján megteheted.

Rovatok

Friss topikok

  • calealenta: @Col.Maybourne: finnairesek nem élő bemutatót csináltak, ha jól emlékszem, de tök hivatalosak és m... (2014.02.08. 17:51) Egy kellemetlen utazás zanzája
  • Leijon: "és tele van angolokkal"-->hát igen...Angliában ez sajnos elég gyakori:D (2009.02.08. 15:14) Hogyan repüljünk Skóciába
  • steindani: í: AltGr + J, illetve I ;) (2008.10.14. 17:32) Az idő repül
  • imre balázs: eladnám.06304237371 (2008.09.23. 13:41) Sármellék
  • Szöke Pali: Tisztelt kolégák. Olvastam a celebi álltal irt fizetést.Nevetséges , hogy ilyet egyáltalán lemerne... (2008.08.22. 21:14) Sztrájk Ferihegyen

Licenc

Creative Commons Licenc

2007.02.24. 13:48 SkyCaptain

Új Lakosok a reptéren

Üdv minden új Reptéri Lakosnak! Kedves olvasóink már bizonyára látták, hogy jópár új cikket írt Col. Maybourne - és ez még csak a kezdet.

Amennyiben más hasonló témájú blogot ismertek, küldjétek el a linket, és készítünk egy linkgyűjteményt belőlük.

6 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://airport.blog.hu/api/trackback/id/tr7239826

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: amor en linea pelicula 2018.02.15. 13:38:45

It's raining testcars :) - Privát gondolatok az autók világáról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eaglewing 2007.02.27. 15:08:50

Energia és idő függvényében írok FRA, CRL, HTR, ALC, JFK, LPA, MAD, MIR-ről. Frankfurt Internationalról nagyon sokat repültem.

Col.Maybourne 2007.02.28. 07:51:32

De jo, FRA-val nem nekem kell majd megkuzdeni... :) Csak arra kerlek, hogy a vilag legjobb panoramaju McDonald's-at ne hagyd ki! Koszi elore is.

SkyCaptain · http://airport.blog.hu 2007.03.04. 13:54:09

valoszinuleg hamarosan megyek Varsoba, az Etuda terminalra, majd irok rola.

De szerintem nem kell mindig olyan repterrol irni, amirol mar irt valaki, hala a cimkeknek egy latogato viszonylag hatekonyan tud navigalni a temak kozott, igy ket-harom beszamolo ugyanarrol a repterrol nem jelent semmi problemat.

Eaglewing 2007.03.05. 11:25:26

Akkor szerintem mégiscsak írjál majd te is, mert én kb másfél éve jártam ott, igaz akkor sűrűn (19x2), de a MC-be csak egyszer mentem be, mert amúgy a lounge-ban hűsöltem. Inkább a közlekedés, infrastruktúra, gyakorlati szempontokról írok majd.

Col.Maybourne 2007.03.07. 08:10:12

FRAn csak atutaztam (na azt sokszor), altalaban kozel es tavol-keleti celallomasok fele. Ehhez a Meki jo helyen van... :))). Mindegy, elosztjuk. A lounge-k kulonosen erdekelnek, nekem csak az egyikhez volt szerencsem eddig jarattorles miatt, altalaban nagyon keves idom van atszallni...

SkyCaptain · http://airport.blog.hu 2007.03.22. 19:12:53

Azon gondolkodom, hogy a google maps API-ját felhasználva készítenék egy térképet, amin feltüntetem ezeket a reptereket. Csak sajna blog.hu motorja ilyen szempontból nem túl hasznos, kézzel kell majd csinálni... csináljunk egy saját honlapot esetleg?
süti beállítások módosítása