Ahogy írtam korábban, újfent elugrottam Lengyelországba, mert az olyan jó. Odafele minden simán ment (őszintén szólva az az egy órás repülőutat úgy átaludtam, hogy csak az Airbus kerekei és a Frederic Chopin reptér betoncsíkjának csókjára ébredtem), Etiuda kis dobozterminálhoz mérten gyorsan kipakolta a csomagokat a szalagra, irány a polák világ, és a lengyel csajok.
Ellenben visszafele.
Wizzair főutaskísérő humorzsák
Nem tudom mióta szokás ez a férfi utaskísérő a főgóré, de amióta ezt látom a fapadosoknál, szinte minden második repülésen elsütnek ezek a humánok egy-egy poénosnak szánt fordulatot, de egy kicsit rutinosabb utazó a "
az oxigénmaszkot helyezzék az arcukra, majd lélegezzenek nyugodtan, ha tudnak" kezdetű mondattól már a repülőgép belső falára tud mászni, közvetlenül a csomagok mellé. Az már csak hab a tortán, hogy ezek a díszpintjek természetesen a légiutaskísérők alfahímjei, ezért kötelességüknek érezvén egyfolytában a stewardesseket cukkolják egy-két megjegyzéssel, hogy már engem zavar.
És üzenném annak a szellemileg hátrányos júzernek, aki az április 9-ei hétfő déli Varsói járaton dolgozott, hogy
- az az úriember, akinek a biztonsági előadás közben egyfolytában beszólt magyarul egy USA-beli utas volt, tehát valószínűleg hallotta már az amúgy csak elsőutasoknak újonnan ható prezentációt (btw powerpoint prezentációnak nevezni a biztonsági bemutatót nem humoros, ellenben szar), és különben sem beszél magyarul, ha kötözködni akar, akkor tegye azt angolul;
- ne kívánjon már nekem kellemes húsvét ebédet, ilyen performansz után ha lehet meg se próbáljon szólítani.
Az persze már csak kívánságlistám legvégén szerepel, hogy a személyzet tagjai
TANULJANAK MÁR MEG ANGOLUL, elhadarni valamit nem jelent egyet a szöveg érthető elismétlésével (ez vonatkozik a pilótafülkében lakó, magára nagyképűen kapitányként hivatkozó pilótára is). Szerencsétlen svédek meg csak tekergetik a fejüket, mint Pistike a macskát az udvaron, hogy miért is állunk még 20 percet, mert nem értették.
A rakodótapló
Na ez a másik létforma, akiből ma nagyon elegem lett. Igen, aki a csomagjainkat lenne hivatott gyorsan, hatékonyan kipakolni a gépből, és eljuttatni a terminálba. Kibaszott
háromnegyed órát vártam a csomagomra a közismerten nem kimondottan hatalmas Ferihegy 1-en! Képesek voltak azt a logisztikai mesterhúzást elkövetni, hogy három érkező gép csomagját írták ki egy szalaghoz, így hatalmas tumultus alakult ki, ami persze emiatt a majdan bejövő csomagokat sem tudta hatékonyan abszolválni (a csomagra váró utasállat megint egy díszállat, de mára elég ez a kettő). Valami rejtéjes okból kifolyólag az közel 45 percet kellett várni a járatunk csomagjaira, amiért kötél járna a fejeseknek. Összevetőleg maga a repülés volt kb 60 perc.
Apróságon múlik
Olyan kicsin múlik, és mégsem. Ferihegy 1 egy nagyon szépen megcsinált terminál lett, jó érzés onnét elindulni. Csak érkezni nem, márpedig a turista - aki a pénzt hozza - először jön, és csak utána megy. Jó benyomás: boldog turista, több pénz. Rossz benyomás: rosszkedvű turista, kevés pénz, és nem jön legközelebb. Megéri? Nem.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: slot 2018.09.07. 12:04:41
Trackback: สล็อตออนไลน์ 2018.09.06. 02:28:09
Trackback: Slot online 2018.08.07. 11:55:33
Trackback: slotxo 2018.08.04. 10:51:01
Trackback: สล็อต 2018.08.03. 19:50:47
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Col.Maybourne 2007.04.11. 07:54:32
1. A biztonsagi bemutatot volt szerencsem nehanyezerszer vegignezni igy engem sem erdekel, de: vannak olyanok, nagyon sokan, akik nem tul boldogan ulnek repulore (felnek), nem kell bennuk fokozni a panikot.
2. A biztonsagi bemutato fontos es nem vicc. Akkor sem, ha ezredszerre csinalja. Mondjuk lehet tanulni a British Airwaystol: "We're fully aware that you've seen it several times folks, but we appreciate your attention"
3. A wizzaires legiutaskisero vajon miert a Wizzairen dolgozik? Nem vettek fel mashova? Mert taplo? Vagy mert nem beszel megfeleloen es megfelelo mennyisegu idegen nyelvet? Gondolom beadta a papirjait az Ethiadhoz is, de ott nem kellett valamiert... Mert modortalan bunko.
Be-rci 2007.04.14. 23:43:34
Egyébként tetszik az oldal!
SkyCaptain · http://airport.blog.hu 2007.04.15. 00:06:40
A dicseretet koszonjuk.
Be-rci 2007.04.15. 23:35:30
Kacsa · http://www.repcsilap.extra.hu 2008.02.09. 23:48:03
calealenta 2014.02.08. 17:51:37
A cuccom hamar lejött, igaz, azt hiszem, visszafelé letörték a kerekét, de ez állítólag előfordul, ami kiáll, az le is törik. Lakatot nem tettem rá, mert hallottam, hogy előfordul, hogy ha lakat van, _már csak azért is_ belekotornak a bőröndbe, sőt kiszednek dolgokat. Nem is láttam jelét annak, hogy bárkit is érdekelt volna a bőrönd tartalma:)
@Kacsa: a vonatos-menetrendes dolognak van alapja, amikor Nyíregyen laktam és Pestre jártam át Anyukámhoz látogatóba, voltak vicces késések. Olyan, hogy nem ment egy vonat, nem volt, de olyan, hogy egy órát csúszott, simán. Biztos oka volt, de hát basszus. A F.hegyi állomás jól van megszerkesztve, most jártam arra, lift stb - egy a bajom, de az csak esztétikai: mintha ezeréves fémes retek borítana mindent, meg a műanyag esővédő cső, amiben a lépcső meg a felüljáró (amúgy nagyon jófej módon) halad, felülről el van színeződve (nap? piszok?). De ez legyen a legnagyobb baj...:)
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal